Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Πρώτη ανάρτηση: Another new beauty blog? Plz mercy!!!!

Μμμμ...πρώτη ανάρτηση! Κι άλλο beauty blog;;;; έλεος!! 

Ναι είναι αλήθεια, αυτό είναι ένα ακόμα blog με θέματα για την ομορφιά. Είπα και εγώ, αφού διάβασα και διαβάζω χιλιάδες beauty blogs, να δώσω και εγώ την πινελιά μου! 

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω τρομερή σχέση με τον χώρο αυτό, αγαπώ όμως ότι έχει να κάνει με την ομορφιά και θέλω πολύ να γνωριστούμε, να ανταλλάξουμε απόψεις και γνώμες, να συνταξιδέψουμε στον κόσμο που αγαπάμε όλες τόσο πολύ, αυτόν της ομορφίας! 

Ομορφιά όμως για μένα δεν είναι μόνο η εξωτερική μας εμφάνιση, αλλά και η εσωτερική μας, γι' αυτό θα δείτε στο blog μου εκτός από reviews και παρουσιάσεις προϊόντων, και θέματα ψυχολογίας και προσωπικής αυτοβελτίωσης!

 Ό,τι μας ομορφαίνει και εμάς και την καθημερινότητά μας!

2 σχόλια: