Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Φθηνός θησαυρός!

Καλημέρα κορίτσια!

Είπα να κάνω ένα μικρό post για μια κρέμα χεριών που πραγματικά μου άρεσε πάαααρα πολύ, όχι μόνο η κρέμα αλλά και η τιμή της! Δείτε:

Γενικά το δέρμα μου στα χέρια είναι λεπτό και πολύ ευαίσθητο, αφυδατώνεται συνέχεια και σκάει, ειδικά το χειμώνα.

Δείτε πως είναι τα χέρια μου πριν την κρέμα:

είναι αρκετά αφηδατωμένο ειδικά ανάμεσα στα δάχτυλα. (sorry,δεν είναι πολύ καλή η φώτο)
βάζω λίγη κρέμα (εδώ έβαλα λίγο παραπάνω για να βγει καλύτερα στην φωτογραφία - δεν χρειάζεται τόση ποσότητα)
και αμέσως μετά: 


απορροφήθηκε αμέσως, δεν άφησε λιπαρότητα και ενυδάτωσε απίστευτα το δέρμα μου, τα σκασίματα που είχα εξαφανίστηκαν!

και ιδού η περίφημη κρέμα!
είναι εξαιρετική αυτή η κρέμα! είναι απλή ενυδατική με αλόη, έχει αρκετά συμπαθητικό άρωμα και λεπτή υφή. Η συσκευασία είναι μεγάλη όπως βλέπετε, περιέχει 200ml προϊόντος (διαρκεί πολύυυ), ίσως δεν είναι τόσο βολική για μεταφορά στην τσάντα, αλλά πραγματικά αξίζει.

Θέλετε να μάθετε την τιμή της;

μου την πήρε η γιαγιά μου μαντέψτε πόσο...
0,50€!!!!!  Ναι, δεν μπερδεύτηκα, 0,50€ κάνει, από ένα discount shop στην Βέροια! Η εταιρία αυτή, Χ.ΨΑΡΡΑΣ&ΣΙΑ προμηθεύει την Θεσσαλονίκη, οπότε όσες μένετε Β.Ελλάδα σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου