Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Cherry box Ιουνίου - Απογοήτευση!!!

Γειά σας κορίτσια!

Πως είστε σήμερα;

Φαντάζομαι πως οι περισσότερες ήδη θα ξέρετε ή θα έχετε μάθει και από άλλες bloggers για την νέα μόδα των συνδρομητικών κουτιών ομορφιάς που μόλις ήρθε στην Ελλάδα. Αυτά δεν είναι άλλο από ένα μηνιαίο κουτί που περιέχει προϊόντα ομορφιάς σε κανονικά ή μικρότερα μεγέθη συνήθως καινούρια, με σκοπό την δοκιμή.
Αφού από το beauty box είχα απογοητευτεί μιας και ήταν περιορισμένος ο αριθμός τους και δεν πρόλαβα να πάρω, είπα να πάρω το cherry box που διαφήμιζε πολύ καλές και ακριβές μάρκες καλλυντικών.
Το κουτάκι του Μαϊου ήταν το εξής:
Το οποίο μου άρεσε πολύ!
Όλα τα προϊόντα ήταν σε μέγεθος ταξιδίου, εκτός από την σκιά που ήταν σε κανονικό μέγεθος.
Θα κάνω reviews για αυτά σε άλλο post.
Πάμε τώρα και στο κουτί του Ιουνίου:
Εκτός από την μάσκαρα και την ενυδατική όλα τα άλλα απογοήτευση.....
Ήθελα να ήξερα με τί σκεπτικό έφτιαξαν το περιεχόμενο του....
Το προϊόν για τα μαλλιά ήταν το ίδιο με το αυτό του Μαϊου, οκ καλό προϊόν αλλά όχι και το ίδιο πάλι. Cherry Box δεν καταγράφετε τί στέλνετε στον καθένα, βάζετε ότι να'ναι στο κουτί και μετά αποστολή; Και λέγοντας ότι να'ναι, μα εντομοαπωθητικό μαντηλάκι??????, πόση κοροϊδία Θεέ μου!!!!!!! Αν θέλετε να προωθήσετε τέτοια λοσιόν στείλτε ένα μικρό μπουκαλάκι. Μαντηλάκια τέτοιου τύπου παίρνουμε δωρεάν και από τα Hondos.
Άρωμα σε δείγμα, από αυτά που δίνουν δωρεάν στα περιοδικά, αίσχος!!!

Λυπάμαι mon cherry αλλά δεν πρόκειται να ξαναπάρω κουτί σου!

Σας βάζω και το link της αγαπημένης Toothfairy's beauty tales για να δείτε πως δεν είμαι η μόνη που απογοητεύτηκα.
http://toothfairygardy.blogspot.gr/2013/06/cherrybox-io.html

Εσείς έχετε πάρει κάποιο συνδρομητικό κουτί; Έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο; Τί γνώμη έχετε;
Μείνατε ευχαριστημένες;

Φ! 


 

11 σχόλια:

  1. xxmm egw den mporw na pw oti dusaresti8ika tosooo polu!alla den en8ousiastika kiolas opws me tou Maiou...tha kanw arketous mines na paraggeilw..analoga vasika kai me to ti tha dw sta koutakia twn epomenwn minwn!!
    pantws eisai tuxeri pou elaves tin mascara!!egw den elava Laura mercier para mono ena tosodouliko deigmataki apo krema!!
    p.s..to spray kyana einai full size!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πραγματικά αν δεν στείλουν τουλάχιστον 2 full size στο κουτί του Μαΐου, έτσι για ηθική τουλάχιστον αποζημίωση, δεν νομίζω να το παραγγείλω ποτέ ξανά... Δεν ήταν ότι απλά δεν μου άρεσε το κουτί, ήταν η όλη κοροϊδία όταν διαφημίζονταν, ότι θα έχει travel ή full size προϊόντα, όχι τέτοιου είδους δείγματα. Και τελικά κοίτα τί έστειλαν... Ναι το Kyana είναι full size και πολύ ωραίο προϊόν, αλλά μου ξανάστειλαν και στο κουτί του Μαΐου...
      Anyway, εύχομαι πραγματικά η μάσκαρα να βγει καλή...
      Φ!

      Διαγραφή
  2. εγω ευτυχως παρηγγειλα το Glowbox Και εμεινα πολυ ευχαριστημενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παρήγγειλα και αυτό αλλά δεν μου έχει έρθει ακόμα, είδα όμως ότι αξίζει πολύ!
      Οψόμεθα....
      Φ!

      Διαγραφή
  3. Ουτε εγω δυσαρεστηθηκα τοσο απο το κουτι μου του Ιουνιου, αλλα η αληθεια ειναι οτι ειναι απαραδεκτο να στειλουν 2 φορες το ιδιο προιον...Ελπιζω οτι εμαθαν απο το λαθος τους!
    φιλια
    Μαιρη
    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και μου άρεσε το kyana και είναι full size, έπρεπε να στείλουν κάτι άλλο, υποτίθεται ότι παραγγέλνουμε για να δοκιμάζουμε νέα και διαφορετικά προϊόντα, όχι τα ίδια! Μακάρι να έμαθαν και να στείλουν καλύτερο κουτί τον επόμενο μήνα γιατί θα κλαίω τα λεφτουδάκια μου!!
      Φ!

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά είναι πολύ άσχημο το 2ο κουτί να μην είναι προσεγμένο.. Κάτι με κράτησε και δεν το πήρα, πάλι καλα!
    Εγλω εχω πάρει προς το παρόν μόνο το Glowbox, το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ, και ελπίζω να συνεχίσει έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι τυχερή που δεν το πήρες, αν και δεν δυσαρεστήθηκαν όλες. Το Glowbox το παρήγγειλα και εγώ και περιμένω, είδα ότι αξίζει και εύχομαι πραγματικά να συνεχίσει έτσι!
      Φ!

      Διαγραφή
  5. Απαράδεκτο το Cherrybox από πολλές απόψεις... Εγώ την ακύρωσα την παραγγελία μου. Καλά έκανες και έγραψες το post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλά fail... Κρίμα και φαινόταν πολλά υποσχόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειλικρινά μου έστειλαν κι εμένα αυτό το προιόν από τα Kyana ,και το έχω λατρέψει !!
    Καλά το γεγονός ότι έστειλαν 2 φορές συνεχόμενες κιόλας το ίδιο προιόν απλά τρατζικ...κρίμα και φαινόταν πολύ καλό το cherrybox.Θα το ξανασκεφτώ πάρα πολύ να αγοράσω-αλλά ποτέ δε λέω ποτέ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή